loading...
شهدای اسلام
erfan بازدید : 2 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

   وصيت نامه برادر شهيد اردشير جعفري

والعصر ان الانسان لفي خسر الا الذين امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر     

 قسم به عصر كه انسان همه در خسارت و زيان است مگر آنانكه به خدا ايمان آورده و نيكوكار شدند و به درستي و پايداري در دين يكديگر را سفارش كردند ( قرآن كريم ).

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و با درود بي پايان بر امام امت و امت شهيدپرور ايران و سلام بر شهيدان از صدر اسلام تا كنون .

 

چند كلمه اي بعنوان وصيت به تمام امت خوبم مي كنم كه من كوچكتر از آن هستم كه به اين امت شهيدپرور وصيت كنم . اول اينكه خدايا تو را شكر ميكنم كه مرا هدايت كردي و تو را سپاس مي گويم كه مرا در اين راه خير راهنمايي كردي و اما اي مردم شما فكر مي كنيد كه براي چه زندگي مي كنيد ؟ غير از آزمايش و امتحان ؟ پس بدانيد روز قيامت هست و در آنجا پاداش و كيفر خوبي و بدي اين دنيا را كه خواهيد ديد . پس پدر و مادرم شما خوشحال باشيد كه فرزندتان به جبهه رفته است كه اگر سعادت داشته باشم به خداي خودم مي پيوندم و شما هم در اين دنيا و هم در آن دنيا در پيش روي پيامبر اسلام و خداي تبارك و تعالي روسفيد هستيد . و اي كسانيكه در روز عاشورا مي گفتيد كه ايكاش ما هم در كربلا مي بوديم تا امام حسين را كمك كنيم ، امروز همان روز است و بايد به نداي امام لبيك گفت . من خودم فكر كردم كه لبيك به امام گفتن ، لبيك به امام حسين (ع) گفتن است و هيچ فرقي ندارد و اي كسانيكه هميشه بر ضد امام و اسلام حرف مي زنيد خيال نمي كنيد كه در آخرت بايد جواب خدا را بدهيد ؟ پس گوش به حرف ولايــت فقيــه بدهيد اگر گوش به حرف ولايت نكنيد وبه احكام اسلام عمل نكنيد مسلمان نيستيد و دروغ مي گوييد و اي مردم شهداء را از ياد نبريد و از خون شهداء پاسداري كنيد و اي پدر و مادرم ناراحت نباشيد مگر من از علي اكبر حسين بهتر هستم و در آخر از مردم مي خواهم كه به حرف امام كه همان وحدت و اتحاد است گوش بدهند تا پيروز بشوند انشاءالله كه اي پدر و مادرم من مي دانم كه شما خيلي براي من ناراحت هستيد بايد بدانيد كه اســـلام عــزيزتر است ، ديگر عرضي ندارم فقط امام را دعا كنيد و براي من ناراحت نباشيد و گريه نكنيد اگر مي خواهيد گريه كنيد بر امام حسين (ع) گريه كنيد و وصيت من كامل نيست. وصيتنامه هاي شهداي ديگر را هم بخوانيد كه همان وصيت من است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 304