loading...
شهدای اسلام
erfan بازدید : 29 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

وصیت نامه شهید شاهرخ کریمی

 

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفآ کآنهم بنیانٌ مرصوص (سوره صف آیه 4)

خداآن مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنین همدست و در عهد،با وفا و پایدارند بسیار دوست دارد.

با یاد خدا و برای رضای خدا جمله ای به عنوان وصیت به شما امت حزب الله و همیشه در صحنه عرض می نمایم،هر چند که دیگر جای هیچ گونه سخنی باقی نمانده است و دیگر حجت بر همه تمام شده است،ولی لازم می بینم که چند جمله با شما امت حزب الله سخن بگویم.

نمی دانم چگونه آغاز کنم،دستم می لرزد،قلم می لرزد،دفتر از زیر دستم می لرزد، می ترسم که باعث غرور برای خودم بشوم،احساس می کنم که دیگر باید از این دنیای فانی رخت برکنم و به سوی معشوقم پرواز کنم،احساس می کنم که دیگر ماندن در این دنیا جای ما نیست و باید پیش عزیزان دیگر بروم چون این دنیا ارزش ندارد و محل ارزش ها جهان آخرت استو باید خواه ناخواه از این جهان رفت پس چه نیکوست که انسان خود به سراغ اعمال خود برود و ببیند که چه انجام داده است و چه نیکوست که انسان خود به استقبال مرگ برود،مرگ که حتمآ به سراغش می آید و هیچ گریزی از آن نیست.به درستی که این دنیا محل آزمایش است و ما برای انجام تکلیف الهی آفرید شده ایم وآن فرد در روز می تواند در روی اهل بیت نگاه کند که در راه آنان قدم برداشته و یقینآ راه شهیدان راه انبیا می باشد و خداوند نیزچنین افرادی را به سوی خود می بردچون محل واقعی در آن جهان می باشد و در آنجاست که حق مظلوم از ظالمان گرفته می شود و به حساب ها رسیدگی می شود. وصیت من به شما خواهران و برادران این است که بیایید و تقوای الهی را پیشه ی خود کنید که تنها راه سعادت شما همین تقوا و ایمان به خداست و به شما جوانان توصیه می کنم که فقط خدا را در نظر بگیرید و کارها یتان را برای رضای او انجام دهید که این راه سعادت و پیروزی است و در راه خدا جهاد کنید که بلند قله ی اسلام،جهاد در راه خدا است و از شما    می خواهم که به سخنان این پیر جماران و امام امت گوش فرا دهید و به فرامین او عمل کنید و قدر این رهبر عزیز را بدانید و گرنه بسیار در اشتباه بزرگی هستید و من خدای را شکر می کنم که مرا از وجود چنین رهبری بهره مند نمود و خدای را شکر می کنم که مرا بسوی خود هدایت نمود.

والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبیلنا

کسانی که در راه ما جهاد می کنند از راه هایی آن ها را هدایت می کنیم

از شما جوانان می خواهم که دنباله رو راه شهیدان باشید و به وصایای انها عمل کنید و ببینید که آنها چگونه زیستند  و چگونه نیز به سوی معشوقشان رفتند و چگونه زیستن و مردن را از آن ها درس بگیرید و همیشه به یاد خدا باشید تا قلب هایتان آرام بگیرد تا از گناه مصون باشید و همیشه زندگی جاودانه اخروی را در نظر بگیرید و به یاد مرگ و معاد باشید ولی در خلاصه توصیه من به شما کسانی که دل به دنیا بسته اید و به این چند روزه ی دنیا دل خوش کرده اید این است که بیایید توبه کنید و در صراط مستقیم الهی قرار بگیرید که خداوند به لطف خود توبه کنندگان را می بخشد و از شما می خواهم که فریب این دنیای فانی را نخورید و یقین بدانید که این رفتنی است و تنها چیزی که در روز محشر می تواند شما را نجات دهد اعمال شماست .

وصیتی به پدر و مادر و برادر و خواهرانم

از شما پدر و مادر عزیزم می خواهم که ار کرده های من در گذرید و به بزرگواریتان مرا ببخشید چون شما حق بسیاری به گردن من دارید و من ادا نکردم به خدا قسم     می دانم که چقدر برای شما سخت است ولی زمان اسلام است و موقعیتی است که خون شهیدان صدا می زند که برخیزید از این رو من نیز به گفته ی شهدا و به پیام امام عزیزمان عمل نموده ام و به جبهه رفتم و از شما می خواهم که برای رضای خدا صبر کنید که خداوند صابران را دوست دارد و از شما می خواهم که به برادرم حسین حسین وار بودن وبه خواهرانم زینبی بودن را بیاموزید.

وصیتی به هم کلاسی هایم

سفارش من به شما این است که در سنگر درس و مدرسه بسیار کوشا باشید و کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید، گوش به فرمان امام باشید و به حرف منافقین گوش ندهید.

وصیتی به برادران پایگاهها و برادران پایگاه شهید نوری پور

توصیه من به شما عزیزان این است که در این سنگر بسیار فعال باشید و این سنگر را از دست ندهید همیشه منافقین را در نظر داشته باشید  برای رضای خدا بسیارفعال تر باشید و نگذارید که منافقین در شما رخنه کنند و همیشه خداوند تبارک وتعالی را در نظر داشته باشید که خداوند با شماست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 313